Iveco DAILY PODVOZOK, Dvojmontáž

Cenníkova cena

48 650 €
Model: DAILY PODVOZOK Prvé prihlásenie:
Typ: Dvojmontáž Počet km: 0km
Kategória: Pohon: ?
Motorizácia: Prevodovka: manual
Farba: biela IC 194 Palivo: Diesel
Výkon: 125 kW Objem: 2998 cm3
Spotreba (mesto) Spotreba (mimo mesto)
Spotreba (kombinovaná) Odpočet DPH: áno
Cenníková cena: 48 650 € Akciová cena: 48 650 €

ĎALŠIE INFORMÁCIE


IVECO Daily 72C17        

Rozmery [mm]:

 

platí pre pneumatiky:

PNEU 225/75 R16 cestné

A- Rázvor

3750

E- Šírka kabíny/ podvozku

2010 / 2052

A1- Druhý rázvor

 

K- Výška kabíny nezaťažene

2212

B- Celková dĺžka vozidla

6553

L0- Výška rámu(podlahy)nezaťažene

 619/706

C- Predný previs

1008

Lz- Výška rámu(podlahy) zaťažené

 

D- Std zadný previs

1795

N- Max. zdvih kolies nad rám:

234 

F/H P. náprava- začiatok nadstavby

1355

P- Svetlá výška

 165

Voľna dĺžka rámu/ poloha točne

4190

R- Priemer otáčania (obrys/ stopa)

13694 / 13048

   

platí pre kabínu:

V

Hmotnosti [kg]

 

platí pre pneumatiky:

PNEU 225/75 R16 cestné

Celková hmotnosť vozidla tech. / legal.

6700/7000*

7200

Max. tech. zaťaženie náprav(posledná vol´ba):

Štítok nápravových zaťažení 2500-5350 kg

 

Max. legalne zaťaženie náprav EU:

 

 

-

Pohotovostná hmotnosť (v základné výbave)

2379

Pohot. hmotnosť na predné náprave(ách)

1508

Pohot. hmotnosť na zadné náprave(ách)

871

Užitočná hmotnosť

 

 

4821kg

Celk. hmotnosť súpravy homol./ kalkulovaná s7,5kW/t /90km/h

10700 (10200 mod D, 10500 mod Himatic)       /        13611

Pozn. Zhora uvedené hodnoty sú nezáväzné orientační. Záväzné hodnoty na výkrese. Výrobok je predmetom neustáleho zdokonaľovania bez informácie zákazníkovi (Poh. hmotnosť -100kg vpredu pre 9ti rychlostný / -70kg 12ti rych. Tronic pre Stralis alebo Trakker)

Kategória a určenie vozidlá:
Viacúčelový podvozok Daily 70C s celkovou hmotnosťou 7,2 t (7,0 pre rázvor 3450).Rám z oceľových "C" pozdĺžnikov s nitovanými priečnikmi kruhového prierezu. Kotúčové brzdy na oboch nápravách. Hnacia zadná náprava, jednoduchý prevod, pohon 4x2. Vpredu torzné tyče, vzadu listové pružiny.

Motor :   IVECO (FPT)    F1CFL411GSofim 3L  210 HP, 0470 Nm
Preplňovaný radový 4 valec. Vysokotlakové vstrekovanie Common Rail, rozvod DOHC 16V, 2 998 cm3. Turbodúchadlo s meniteľnou geometriou lopatiek VGT s medzichladičom. EGR. Pre-cat, DPF. Autodiagnostika.Max. výkon 125 kW/3500 ot/min. 430 Nm/1250 ot/min.
Emisná norma: Euro V+(LD)
ECO RPM: 1500 – 2750

Prevodovka a spojka: 6S500 OD (6)
Plne synchronizovaná manuálna 6 stupňová prevodovka s radiacou pákou na prístrojovej doske. Suchá jednokotúčová spojka s prítlačnou tanierovou pružinou, automatické vymedzenie vôle. Prevodové pomery: 5,74-3,15-2,04-1,37-1-0,79 / R4,84
Bez rozdeľovacej prevodovky.
Rám vozidla rebrinový, oceľové pozdĺžniky s montovanými priečkami, pozdĺžniky s profilom 174x64x5

Nápravy a pérovanie:
Predná náprava  5823 QuadTor
Riadiaca nepoháňaná náprava so zvýšenou nosnosťou, kolesá nezávisle zavesené na dvojici priečnych ramien, perovanie torznými tyčami, stabilizátor, tlmiče.

Zadná náprava(y):  450517/2
Hnacia tuhá náprava s bezúdržbovým uložením dvojmontáže kolies v hmotnostne optimalizovanom telese. Jednoduchý hypoidný prevod. Zavesenie listovými pružinami, tlmiče, stabilizátor.

Brzdy:
Hydraulicky s posilňovačom ovládané prevádzkové brzdy kotúčové na všetkých nápravách s vnútorným chladením a plávajúcimi  strmeňmi. Elektricky ovládané hydraulické ventily kolies. Zahrnuje funkcie ABS, ASR, Hill holder, brzdový asistent so systémom regulácie, adaptácia na polohu záťaže LAC, ESP s riadením stability súpravy a priečnej stability vozidla. Parkovací brzda pôsobiaca mechanicky na kotúče zadných kolies.

Kabína, riadenie:
Viacúčelová polokapotová kabína so zvýšenou strechou. Nastaviteľné sedadlo vodiča, 2 miestna lavica spolujazdca, integrované opierky hlavy.

Štandardná výbava vozidla :

Stály prevod nápravy 4.556

Obmedzovač rýchlosti 90 Km/h

Alternátor smart 150 A (12V)

Zadné okná kabíny

Štítok nápravových zaťažení 2500-5350 kg

PNEU 225/75 R16 cestné

Dvojitý trojuholníkový záves s torznou tyčou

Zadné semieliptické pružiny pre ťažkú dopravu

Predný stabilizátor

Zadný stabilizátor

Ramena zrkadiel pre šírku nadstavby 2200

Elektrické sťahovanie okien

Komfortný displej

Príprava pre rádio

Konektor pre nadstavbára 20 & 12 PIN

Tónované čelné sklo

Diaľkovo ov. centr. zamykanie s imobilizérom

DIGITÁLNY TACHOGRAF

Nosič rezervy pod rámom vzadu

Pevný zadný nárazník

Svetlá pre denné svietenie s optim. životnosťou

Vyhrievanie palivového filtra

Rezerva

Bez ochranného štítu chladiča

Vyvedenie výfuku dozadu uprostred

Euro 5+ (LD)

Izolácia zadnej steny vo vodičovej kabíne

 

Navýšenie pov. hmotnosti na 7200

 

 

Doplnková výbava v cene vozidla:

Dva parkovacie kliny v držadlách

Predný zásterky pre podvozok

Reflexný varovný trojuholník

Ďiaľkovo ovládané vyhrievané vonkajšie zrkadlá

Akustická signalizácia spiatočky vzadu

Vyhrievaný Blow-By

ESP v.9 (ABS,ASR,MSR, HBA,HiH,LAC,TSM,HRB,HFC)

2-sedačka spolujazdca s 2-bod.pásy schránka

 

 

 

Vedl. pohon  prevodovky 23I2, 220Nm, 0.937 vzadu čerp.

Kompresor klimatizácie 170cc

Sedadlo vod. odpružené s bedrovou opierkou

Lakťová opierka odpruž. sedadla vodiča (Tronik/Allison/Daily)

Integrovaná klimatizácia man. ovládanie

Expanzný modul (ne s 8656)

Voľný spínač na p. doske pre nadstavbára

 Uzávierka diferenciálu

Úprava vozidla

TYP vozidla:          Podvozok

Cena vozidla v uvedenej špecifikácií................................................33 300,- € bez DPH

Ponuka  sklápacej nadstavby TEMPUS S 1S  IVECO Daily

Technická špecifikácia jednostraného sklápača

PARAMETRE, ROZMERY:

Dĺžka …………………………………………………………………….. 2800 mm

Šírka………………………………………………………………………..2100 mm

Výška bočníc ………………………………………………………………. 600 mm

 NOVÁ JEDNODSTRANNÁ SKLÁPACIA KORBA:
Vonkajšie  rozmery   3700 x 2200 x 500 mm, prevedenie oceľové, priehradkový, vysokopevnostní rám, podlaha oceľ 11 523 hrúbky 3 mm, štyri univerzálne dosadanie body. Obvodový rám Z profilu je spojený s dvomi hlavnými pozdlžníkmi a priečniky Z profilu.  Miesto opretia hydraulického valca je vystužené masívnym profilovaným plechom.

BOČNICE A ZADNÉ ČELO :
Oceľové profilové nedelené (FUHRMANN hrúbka 2 mm) s výškou 600 mm materiál 11523 alebo v prevedení Al. Otváranie bočníc podľa hornej a spodnej osy podľa požiadaviek zákazníka.

Zadné čelo gravitačné otvárané podľa hornej a ručné podľa dolnej osy.

PREDNÉ ČELO:
Oceľové neodnímateľné s krátkym štítom alebo s ochrannou mriežkou do výšky kabínyJe pevne  privarené k rámu nadstavby tak ako zadní stĺpikmi.

HYDRAULIKA:
Prevedenie s použitím hydraulického valca, ovládacími rozvodnými trubkami a hadicami. Komponenty zn.Hyva, Penta, Hydrocontrol.

POVRCHOVÁ ÚPRAVA:
Konštrukcie pieskovaná ,ošetrená mikrofosfátovou vrstvou ,základní reaktívny nástrek , epoxidový nástrek, 2x vrchní lak na prianie  zákazníka podľa katalógu RAL 3020 .

CENA   sklápača………………………….….…….   5.850,-Eur bez DPH  

              Montáž komplet                                              950.-Eur bez DPH        

SPOLU bez DPH                                                  6.800.-Eur           

TERMÍN:

8-10 týždne od zadania objednávky, resp. zloženia zálohy.

ZÁRUKA:

24 mesiacov  na konštrukciu sklápala a pomocného rámu, 12 mesiacov na hydrauliku

CENOVÁ PONUKA 016-10.2/15     Micro seria   270.2

Na základe Vašej požiadavky predkladáme ponuku hydraulického  žeriavu Maxilift PM

               
           
             
             
             
               
           
             
             

 

 

1.  Hydraulický žeriav  Micro 270.2

Štandardné vybavenie a dôležité prvky charakterizujúce model 270.2 ako vysoko kvalitný, výkonný a bezpečný hydraulický žeriav:

  • plne hydraulický žeriav (HŽ) so zdvihovým momentom  2,5 tm
  • výkonný otočový systém s rozsahom 360°
  • hydraulická podpera 2 ks s manuálnym štandardným výsuvom do strany proporcionálny hydraulický sekciový rozvádzač s vysoko citlivým, ľahko prístupným a chráneným jednostrannym  ovládaním zo zeme.
  • bezpečnostný hydraulický systém s ventilmi a zámkami nadstavenými a zablombovanými vo výrobe
  • dvojnásobný hydraulický výsuv s dosahom až 3,20m  horizontálne, zostavený z teleskopických hexagonálnych ramien fungujúcich na princípe MPES (nesekvenčný systém výsuvu s väčším výkonom), všetky ramená majú rovnaký výkon a sú aktivované jednou ovládacou pákou
  • základňa a spodná časť stĺpa sú  vyrobené z tvárnej liatiny, ktorá zabezpečuje nízku vlastnú hmotnosť a ideálne rozloženie napätia; absencia zvarov zaisťuje vyššiu odolnosť voči únave materiálu
  • vysoko kvalitný ochranný náter aplikovaný na každú časť žeriavu samostatne v plno automatizovanej linke
  • trubky hydraulického rozvodu a akékoľvek  spojovacie súčiastky sú galvanicky zinkované
  • systém riadenia kvality výroby certifikovaný v zmysle ISO 9001
  • konštrukcia v  súlade s DIN 15018, HŽ testované podľa kategórie H1B3
  • hák s nosnosťou 3,0 t
  • hmotnosť HŽ vrátane hydraulických podpier a olejovej nádrže  370 kg

2.  Montáž HŽ na vozidlo

  • montáž HŽ za kabínu
  • podrám s 2 ks podpery
  • zapojenie HŽ
  • pomocný rám
  • olejová náplň
  • uvedenie do prevádzky
  • revízna montážna skúška.