Iveco DAILY PODVOZOK, 35, Dvojmontáž

Cenníkova cena

27 790 €

Naša cena

27 790 €

Ušetríte

0 €
Model: DAILY PODVOZOK Prvé prihlásenie:
Typ: Dvojmontáž Počet km: 0 km
Motorizácia: 35 Prevodovka: manual
Farba: biela IC 194 Palivo: diesel
Výkon: 93 kW Objem: 2287 cm3
Spotreba (mesto) Spotreba (mimo mesto)
Spotreba (kombinovaná)
Odpočet DPH: áno
Cenníková cena: 27 790 € Akciová cena: 27 790 €

BEZPEČNOSŤ

KOMFORT

ĎALŠIA VÝBAVA

ĎALŠIE INFORMÁCIE


IVECO Daily 35S13         

Rozmery [mm]:

 

platí pre pneumatiky:

PNEU 225/65 R16 P/Z

A- Rázvor

3450

E- Šírka kabíny/ podvozku

2010 / 2010

A1- Druhý rázvor

 

K- Výška kabíny nezaťažene

2239

B- Celková dĺžka vozidla

5913

L0- Výška rámu(podlahy)nezaťažene

 722/697

C- Predný previs

1008

Lz- Výška rámu(podlahy) zaťažené

 

D- Std zadný previs

1455

N- Max. zdvih kolies nad rám:

250 

F/H P. náprava- začiatok nadstavby

1355

P- Svetlá výška

143 

Voľna dĺžka rámu/ poloha točne

3550

R- Priemer otáčania (obrys/ stopa)

12536 / 11876

   

platí pre kabínu:

Denná krátka

Hmotnosti [kg]

 

platí pre pneumatiky:

PNEU 225/65 R16 P/Z

Celková hmotnosť vozidla tech. / legal.

-

3500

Max. tech. zaťaženie náprav(posledná vol´ba):

Štítok nápravových zaťažení 1900-2240 kg

 

Max. legalne zaťaženie náprav EU:

 

 

-

Pohotovostná hmotnosť (v základné výbave)

1777

Pohot. hmotnosť na predné náprave(ách)

1327

Pohot. hmotnosť na zadné náprave(ách)

450

Užitočná hmotnosť

 

 

1723 kg

Celk. hmotnosť súpravy homol./ kalkulovaná s7,5kW/t /90km/h

7000       /        8472

Pozn. Zhora uvedené hodnoty sú nezáväzné orientační. Záväzné hodnoty na výkrese. Výrobok je predmetom neustáleho zdokonaľovania bez informácie zákazníkovi (Poh. hmotnosť -100kg vpredu pre 9ti rychlostný / -70kg 12ti rych. Tronic pre Stralis alebo Trakker)

Kategória a určenie vozidlá:
Viacúčelový podvozok Daily 35S s celkovou hmotnosťou 3,5 t. Rám z oceľových "C" pozdĺžnikov s nitovanými priečnikmi kruhového prierezu. Kotúčové brzdy na oboch nápravách. Hnacia zadná náprava, jednoduchý prevod, pohon 4x2. Vpredu priečne pero, vzadu parabolické pružiny.

Motor : IVECO (FPT)    F1AFL411BSofim 2.3L  130 HP, 0320 Nm

Preplňovaný radový 4 valec. Multijet2 vstrekovanie Common Rail, rozvod DOHC 16V, 2 287 cm3. Turbodúchadlo s obtokovým ventilom WG a medzichladičom. EGR. Pre-cat, DPF. Autodiagnostika.Max. výkon 93 kW/3100 ot/min. 320 Nm/1600 ot/min.

Emisná norma:                                     Euro V+ (LD)

ECO RPM:                                             1500 – 2750

Prevodovka a spojka: 6S350 DOD (6)
Plne synchronizovaná manuálna 6 stupňová prevodovka s radiacou pákou na prístrojovej doske.Suchá jednokotúčová spojka s prítlačnou tanierovou pružinou, automatické vymedzenie vôle.Prevodové pomery: 5,00-2,635-1,503-1,00-0,812-0,685/ R4,189
Bez rozdeľovacej prevodovky.
Rám vozidla rebrinový, oceľové pozdĺžniky s montovanými priečkami, pozdĺžniky s profilom 144x53x3

Nápravy a pérovanie:
Predná náprava 5817 QuadLeaf
Riadiaca nepoháňaná náprava, kolesá nezávisle zavesená na dvojici trojuholníkových priečnych ramien, pérovanie a stabilizácia priečnym perom, tlmiče.

Zadná náprava(y):  450210
Hnacia tuhá náprava s bezúdržbovým uložením jednomontáže kolies v hmotnostne optimalizovanom teleso. Jednoduchý hypoidný prevod. Zavesenie listovými pružinami, tlmiče, stabilizátor.

Brzdy:
Hydraulické s posilňovačom ovládané prevádzkové brzdy kotúčové na všetkých nápravách s vnútorným chladením a plávajúcimi  strmeňmi. Elektricky ovládané hydraulické ventily kolies. Zahrnuje funkcie ABS, ASR, Hill holder, brzdový asistent so systémom regulácie, adaptácia na polohu záťaže LAC, ESP s riadením stability súpravy a priečnej stability vozidla. Parkovací brzda pôsobiaca mechanicky na kotúče zadných kolies.

Kabína, riadenie:
Viacúčelová polokapotová kabína so zvýšenou strechou. Nastaviteľné sedadlo vodiča.

Štandardná výbava vozidla :

Stály prevod nápravy 3.917

Obmedzovač rýchlosti pre N1(160 km/h)

Alternátor smart 150 A (12V)

Zadné okná kabíny

Štítok nápravových zaťažení 1900-2240 kg

PNEU 225/65 R16 P/Z

Oceľová predná priečna listová pružina

Ľahké zadné parabolická pera

Zadný stabilizátor

Krátke spätné zrkadlá (2200mm nadstav.)

Elektrické sťahovanie okien

Komfortný displej

Bez Airbagu

Konektor pre nadstavbára 20 & 12 PIN

Tónované čelné sklo

Ďiaľkovo ov.centr.zamykanie s imobilizérom

Opravovacia sada na pneu

Pevný zadný nárazník

Palivová nádrž 70 l, tvarovaná

Svetlá pre denné svietenie s optim. životnosťou

Vyhrievanie palivového filtra

Bez ochranného štítu chladiča

Dva parkovacie kliny v držadlách

Predný zásterky pre podvozok

Reflexný varovný trojuholník

Ďiaľkovo ovládané vyhrievané vonkajšie zrkadlá

Akustická signalizácia spiatočky vzadu

Vyhrievaný Blow-By

ESP v.9 (ABS,ASR,MSR, HBA,HiH,LAC,TSM,HRB,HFC)

Sedadlo vodiča textilné, nastaviteľné v 3 stup.

Vyvedenie výfuku dozadu uprostred

Euro 5+ (LD)

Izolácia zadnej steny vo vodičovej kabíne

Nadstavbárske zásuvky 30A & 50A


Doplnková výbava v cene vozidla:

Kompresor klimatizace 170cc

Sedadlo spolujazdca textilné, nastaviteľné v 3 stup.

Integrovaná klimatizácia man.ovládánie

Úprava vozidla

TYP vozidla:          podvozok

Cena vozidla v uvedenej špecifikácií................................................20990,- € bez DPH

 

Cenová ponuka pevnej skriňovej nadstavby  TEMPUS S , verzia ARCAL LINE na IVECO DAILY

Technická špecifikácia   skrine:

PARAMETRE ,  ROZMER(vnútorný)

Dĺžka......................................................................... 3500mm

Šírka.......................................................................... 2200mm

Výška........................................................................2000mm - vnútorná

Objem.......................................................................15,1 m3

Hmotnosť...................................................cca      460 kg

SPODNÝ RÁM SKRINE (PLATO)

Je zložený  z hliníkových  dvoch hlavných pozdlžnikov  a pomocných priečnikov rozmeroch 90/90 mm. Výška pre podlahu 18 mm.

Bočné panely

 Sú zhotovené –vonkajšiu časť panelov tvory  sklolaminát a jadro polyuretán. Hrúbka panelov je 17 mm. S rámom skrine sa spája pomocou špeciálneho hliníkového profilu lepením.

Predný panel

  Je zhotovený –vonkajšiu časť panelu tvory  sklolaminát a jadro polyuretán. Hrúbka panelu je  17 mm. S rámom skrine sa spája pomocou špeciálneho hliníkového profilu lepením. 

Zadný portál

 Je rám ktorý je zvarený z nerezových profilov na ktorom sú umiesené závesy zadných dverí. Uzatvára zadnú časť skrine k rámu skrine bočným panelom a streche je prichytený skrutkovými spojmi a lepením.

Zadné dvere

Sú zhotovené z hliníkového rámu do ktorého je vložený polyuretánový  panel o hrúbke 17mm. Na dverách sú umiestnené závesy a zámky dverí z nerezovej ocele.

Strecha

je zhotovená – sklolaminát + Alu priečky 1 ks osvetlenie ovládané s kabíny vodiča

Podlaha

skrine je zhotovená z vodovzdornej protišmykovej preglejky o hrúbke 18 mm, ktorá je prichytená k rámu skrine skrutkovým spojom a lepením .

Povrchová úprava

Biely sklolaminát vonkajšie vnútorne prevedenie farba biela odtieň RAL 9010

Cena   skrine  bez DPH  za 1 ks........................................................5.780.-€

Dvojstupňové schvaľovanie       .............................................  400.-€ bez DPH

Spojler + bočné spojleri                              ................ cena bez DPH             620.-EUR                                                                                 

Termín dodania:

3-4 týždne od zadania objednávky, alebo zloženia zálohy.

Záruka:

24 mesiacov

Táto valníková nadstavba je homologizovaná MDPaT SR a má:

Osvedčenie o typovom schválení samostatnej technickej jednotky číslo N-00940-00

Homologizačný protokol je vystavený na spoločnosť TEMPUS-TRANS s.r.o a tá je jeho        priamym vlastníkom.